logo burned
shopping basket
item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw winkelwagen.

Items toevoegen

Klantenservice

Klantenservice

Bestellen

Bestelling

Als u een order via de website heeft geplaatst, versturen wij u een e-mailbericht waarin wij bevestigen dat wij uw order hebben ontvangen.

Annuleren van de geplaatste bestelling

Zolang je geen bevestigingsmail heeft ontvangen is uw bestelling niet verwerkt. U kunt uw bestelling via uw profiel annuleren door op de knop “annuleren” te drukken.

Heeft u reeds een bevestigingsmail, dan is uw order verwerkt. Wenst u deze alsnog te annuleren, contacteer ons dan zo snel mogelijk via email info@milashoes.be.

Betaling

U kunt via Maestro, iDeal, Mastercard of Visa betalen. De betaling wordt afgehandeld door OGONE via een beveiligde link. Indien u voor de betaling via overschrijving kiest wordt uw bestelling voor 10 kalenderdagen in reservatie gezet tot de ontvangst van uw betaling.

Zodra we uw betaling hebben ontvangen versturen we u een e-mailbericht waarin wij bevestigen dat wij uw order hebben aanvaard met vermelding van het correcte bestellingnummer. Wij raden u aan het ordernummer vermeld in de  bevestigingsmail te noteren voor het geval u er later een vraag over hebt.

Verzending

Nadat ons systeem uw betaling heeft aanvaard  versturen we u een bevestigingsmail. De bestelde artikelen worden naar het door u aangegeven adres verstuurd op de in de bevestigingsmail aangeduide leverdatum.

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u een verzendbevesting per e-mail met een Bpost Track & Trace link.

De geschatte levertijd wordt weergegeven in de bevestigingsmail en is gemiddeld vijf dagen.

We doen onze uiterste best om uw bestelling tijdig te laten bezorgen. Helaas kunnen omstandigheden waar wij geen invloed op hebben, zoals slecht weer en transportproblemen, een levering vertragen. Als u denkt dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, kunt u contact met onze klantenservice opnemen.

We leveren voorlopig enkel aan de klanten die woonachtig zijn in België en Nederland. De verzendingen in België en Nederland zijn gratis.

Ruilen of retourneren

Ruilen

Indien de geleverde schoenen niet de juiste maat hebben of u wilt een ander kleur of model, contacteer ons via e-mail info@milashoes.be. Wij kijken dan na of de gewenste schoenen nog beschikbaar zijn en zetten die alvast voor u in reservatie. We sturen u een retour etiket op. U stuurt dan de schoenen terug op naar ons adres en wanneer deze ons bereiken sturen wij de andere op.

Retourneren

Indien de aangekochte via onze webwinkel schoenen bevallen u niet en u wilt u geld terug contacteert u ons binnen de 14 kalenderdagen na de dag van de levering via e-mail om een retour etiket aan te vragen voor Bpost. Na ontvangst van het etiket stuurt u de ongedragen schoenen terug in de originele verpakking samen met ingevuld retourformulier. Na controle en goedkeuring van de retour storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.